نتایج جستجو برای عبارت :

پرزنت 1 دقیقع

سامانه پیام صوتی
نوعی جدید در تبلیغات پیامی است که نه به صورتمتن یا تصویر بلکه با صدای ارائه دهنده تبلیغ کالای مورد نظر تبلیغ می گردد.
در این سامانه ها ، ابتدا یک فایل صوتی با صدای تبلیغ دهنده تهیه می گردد که باید کوتاه و موثر باشد .
بهتر است یک بازاریاب حرفه ای که می تواند بخوبی بازاریابی حضوری یا تلفنی انجام دهد ، این فایل صوتی را تهیه نماید تا صدای رسا و تاثیرگذاری داشته باشد .
مهم نیست خانم یا آقا باشد ، فقط در زمان کوتاه باید محصول را معرفی
در این مقاله قصد داریم تا یکی از پرکاربرد ترین قابلیت‌های گوگل را بررسی کنیم و ببینیم که چه مزایا و معایبی دارد. قابلیت مورد نظر ما تایپ صوتی در گوگل است که به کاربران این اجازه را می‌دهد تا بدون نیاز به تایپ کردن تنها با گفتن چیزی متن آن را داشته باشند. در ادامه با ما همراه باشید.تایپ صوتی گوگل چیست؟اگر بخواهیم تعریف دقیقی از این فناوری داشته باشیم، می‌توانیم بگوییم که تایپ صوتی در گوگل یک ابزار رایگان برای دیکته گفتن در سرویس‌هایی
در این مقاله قصد داریم تا یکی از پرکاربرد ترین قابلیت‌های گوگل را بررسی کنیم و ببینیم که چه مزایا و معایبی دارد. قابلیت مورد نظر ما تایپ صوتی در گوگل است که به کاربران این اجازه را می‌دهد تا بدون نیاز به تایپ کردن تنها با گفتن چیزی متن آن را داشته باشند. در ادامه با ما همراه باشید.
تایپ صوتی گوگل چیست؟
اگر بخواهیم تعریف دقیقی از این فناوری داشته باشیم، می‌توانیم بگوییم که تایپ صوتی در گوگل یک ابزار رایگان برای دیکته گفتن در سرویس‌ها
نسبت صداوسیما با واقعیت‌های تلخ امروز چیست؟/نفوذ با ظاهر انقلابی!عماد افروغ جامعه‌شناس و استاد دانشگاه ضمن تبیین تأثیر عملکرد رسانه ملی در چهار دهه گذشته بر واقعیت‌های تلخ جامعه امروز، بر وم بازنگری در ت‌های کلان صداوسیما تأکید کرد.خبرگزاری مهر - گروه هنر- عطیه مؤذن: از تمام دستگاه‌های تبلیغاتی، امروز نقش رادیو و تلویزیون از همه دستگاه‌ها بالاتر است. اگر اصلاح بشود، یک کشور را می‌تواند اصلاح کند و اگر –خدای نخواسته
آخرین مطالب
آخرین جستجو ها