نتایج جستجو برای عبارت :

آهنگ میراکلس

آهنگ های ميراکلس با زبان ها و خوانندگان مختلفی تا کنون بازخوانی شده است اما یکی از بهترین آهنگ ها، آهنگ ميراکلس با صدای (لورا مارانو - Laura Marano) میباشد که امروز این آهنگ را ترجمه کرده ایم. برای دانلود موزیک ویدیو به ادامه مطلب بروید. (با زدن روی دکمه +)
لیدی بلاگ
سلام به دوستان گلم این فیلم پشت صحنه یکی از محبوب ترین ورژن های آهنگ ميراکلس هست اگر از این ویدئو خوشتان اومد ما را دنبال و ویدئو رو لایک و باز نشر کنید و کپ.زند دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
موزیک دیوار بین ما، یک تم موزیک درباره ميراکلس میباشد که توسط لو و لنی کیم بازخوانی شده است. این موزیک بی شک جزو بهترین تم موزیک هایی است که برای ميراکلس خوانده شده است، زیرا تفاوت بسیار زیادی با تم موزیک های دیگر مانند ایتس لیدی باگ احساس میشود. امروز، لیدی بلاگ این موزیک را ترجمه و برای آن یک هاردساب ساخته است که در ادامه آنها را ارئه خواهیم داد.لیدی بلاگ
سلام دوستان این ویدئو برای مصاحبه با لورا مرانو خواننده تیتراژ کارتون ميراکلس هست و اینکه لیندا لی این مصاحبه رو انجام میده کپی ممنوع کپی=گزارش و سوژه خوب دو.رها دانلود دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
بچه ها اگر من به طور تصادفی کپی کردم لطفا فورا به من اطلاع بدید تا ویدیو را حذف کنم چون من تازه وارد آپارات شدم زیاد سر در نمیآرم و من هیچ‌وقت تقلب یا ک.طلا کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد
هایی^-^

اولین نفریم که پستو می ذآرم !چون پست کاملا تنظیم شده توسط خودمه می فهمم کی کپی کرده کی نکرده:)این آهنگو از پیج اینستا آوردم*^*نتونستم آهنگو بذآرم ولی عکسشو براتون آوردم و خودمم آهنگو گوش دادم^×^اسمشم زندگی من در پاریس (my life in paris)بود همونطور که تو عکس می بینید و تو کپشن زده بود for movie که معنیش می شه برای فیلم:-کپی با ذکر منبع مجازهه^^در ضمن کلی اسپویلر مونده که باید امشب بهتون بدم'-'اگه مادر گرامی بذآره:/
این اهنگ ماله کارتون لیدی باگ هست که اسمش دیوار بین ما هست من این ویدیو رو برای شما با زیر نویس فارسی گذاشتم امیدوارم که خوشتان بیاد و ویدیو های درخواستی هم .رزا دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
ازاین به بعد تا کریسمس میخوام ویدیوهای کریسمسی بذارم دنبال کنید لطفا
یه نظر سنجی هم هست:به نطرتون غیر از فرانیوی و آمریکایی کدوم زبان قشنگ تر بود؟؟؟زال دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
سلام بر شما بزرگان ميراکلس دوست.
این دفعه براتون موزیک دیوار بین ما که توسط لو و لنی کیم عزیز خونده شده رو آوردیم،با این تفاوت که متن اونم با ترجمه فارسی هم گذاشتیم امیدوارم لذت ببرید وقتتون رو بیشتر از این نمیگیرم.
ادامه مطلب
رایگان هست .-.از این که روی کدا قیمت بزارم بدم میاد .-.کد بعدیم قالب ميراکلس برای بلاگفا هستش .-.همین دیگه استفاده کنین .-. قالب:بگراند:کدش:<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd">  <html> <head><link href="" rel="shortcut icon"> <title>[cb:blog_page_title]</title> <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=utf-8"> <meta http-equiv="Content-Language" content="fa"> <meta name="description" content="[cb:blog_meta_description]" /> <meta name="keywords" content="[cb:blog_meta_keywords]" /> <link rel="alternate" type="
آخرین مطالب
آخرین جستجو ها