نشست هماندیشی مقررات تبلیغات انتخاباتی با حضور مدیران رسانههای کاربرمحور دارای مجوز از ساترا و مدیران ساترا برگزار شد.
در این جلسه، پیشنویس مقررات تدوینشده در خصوص قلمرو تبلیغات انتخاباتی، اصول عمومی، اامات رسانههای کاربرمحور و اامات محتوایی فعالیتهای رسانهای در حوزه انتخابات تبیین و تشریح شد.
در ابتدای این جلسه، وحید فرهمند قائم مقام رئیس ساترا با تاکید بر نقش و تاثیر رسانهها در برگزاری و مشارکت پرشور انتخابات گفت: ت
روز گذشته سازمان تنظیم مقررات صوت و تمثال شمول داخل فضای مجازی که بوسیله تلخیص ساترا خوانده می شود، با برگزاری نشستی از برنامه های خود بخاطر رگولاتوری در حوزه ی رمزی گفت. طبیب امامیان، رئیس این اداره طی سخنان خود به این موضوع اشاره کرد که تغییرات داخل دنیای رسانه ای باعث شده تا وم تبدیل قوانین برای رگولاتورها بسیار ازپیش احساس شود. امامیان این تغییرات را فقط مختص ایران نمی داند و براساس گفته هایش درون طولانی جهان ترتیب های حقوقی جدیدی در
صدا و سیما با پوشش نسبی نشستهای خبری سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در قالب آیتمهای کوتاه خبری و همچنین با ساخت برنامههای سینمایی مختص جشنواره فیلم فجر، به مصاف پوشش این رویداد فرهنگی رفت. برنامههای صدا و سیما تقریبا بدون هیچ خلاقیتی نسبت به سالهای قبل، به نقد و بررسی فیلمهای جشنواره با مجریان و منتدقان تکراری پرداختند و ارزش افزوده جدیدی نسبت به سال گذشته در این قبیل برنامهها مشاهده نمیشد. از آنسو اما تقریبا اک
تأمین نظر شورای نگهبان، مقرر کردند کهسازمان صدا و سیما در راستای حفظ ارزش های ایرانی - اسلامی و نظام خانواده، بر تمام مراحل تولید آثار حرفه ای در فضای مجازی نظارت کند و از آثار سوء آن در جامعه جلوگیری به عمل آورد.
به گزارش خانه ملت،حق الامتیاز و حق السهم دولت از اپراتورهای ارائه دهنده ی خدمات مخابراتی پس از پایان قرارداد فعلی آن ها به مقدار ده واحد درصد (۱۰ درصد) افزایش می یابد و به حساب درآمد عمومی ردیف ۱۳۰۴۰۴ تا سقف مبلغ ۱۲۹ هزار و ۳۰۰ میلیا